VIZIUNE, MISIUNE, VALORI, SOLUȚII

 

PASIUNEA DE A CREA

 

Orice artist știe prin câte dificultăți a trecut pentru a-și vedea proiectul realizat. De la conceptul de creație până la public, drumul nu este unul ușor. Ore de pregătire, de repetiții, de muncă, de efort, numeroase încercări de a forma o echipă și de a găsi resursele necesare pentru a transpune ideea sa în realitate. Dar, din păcate, majoritatea proiectelor se sting înainte de a ajunge la public, sau așteaptă ani de zile pentru a deveni realitate. Și asta nu din motive artistice, tehnice sau de producție. Motivul principal îl reprezintă lipsa de finanțare a proiectelor.

 

Misiunea noastră este de a conecta creatorii și producătorii cu finanțatorii.

 

PASIUNEA DE A CREA

 

Orice artist știe prin câte dificultăți a trecut pentru a-și vedea proiectul realizat. De la conceptul de creație până la public, drumul nu este unul ușor. Ore de pregătire, de repetiții, de muncă, de efort, numeroase încercări de a forma o echipă și de a găsi resursele necesare pentru a transpune ideea sa în realitate. Dar, din păcate, majoritatea proiectelor se sting înainte de a ajunge la public, sau așteaptă ani de zile pentru a deveni realitate. Și asta nu din motive artistice, tehnice sau de producție. Motivul principal îl reprezintă lipsa de finanțare a proiectelor.

 

Misiunea noastră este de a conecta creatorii și producătorii cu finanțatorii.

 

DISPONIBILITATEA DE A FINANȚA

 

Pe de altă parte, finanțatorii se confruntă cu lipsa proiectelor viabile. Brandurile sunt în permanentă căutare de artiști, ambasadori și evenimente cu impact, cu care să-și asocieze imaginea. Investitorii își doresc să susțină proiecte creative, dar acestea nu sunt structurate în ideea de a genera profit. Fondurile culturale nu primesc suficiente proiecte fezabile. Partenerii nu primesc indicatori care să le arate că proiectele în care se implică vor avea resursele necesare pentru a se materializa. Organizațiile Non-Guvernamentale și Investițiile relizate ca Responsabilitate Socială a Companiilor nu pot identifica majoritatea proiectelor care pot aduce un beneficiu real comunității.

 

În viziunea noastră, orice proiect creativ de impact merită finanțat.

 

DISPONIBILITATEA

DE A FINANȚA

 

Pe de altă parte, finanțatorii se confruntă cu lipsa proiectelor viabile. Brandurile sunt în permanentă căutare de artiști, ambasadori și evenimente cu impact, cu care să-și asocieze imaginea. Investitorii își doresc să susțină proiecte creative, dar acestea nu sunt structurate în ideea de a genera profit. Fondurile culturale nu primesc suficiente proiecte fezabile. Partenerii nu primesc indicatori care să le arate că proiectele în care se implică vor avea resursele necesare pentru a se materializa. Organizațiile Non-Guvernamentale și Investițiile relizate ca Responsabilitate Socială a Companiilor nu pot identifica majoritatea proiectelor care pot aduce un beneficiu real comunității.

 

În viziunea noastră, orice proiect creativ de impact merită finanțat.

 

PUTEREA DE A CONECTA

 

Creative Lines și-a început activitatea în 1996, ca o fundație culturală a cărei scop era să conecteze artiștii celor șapte arte. S-a creat imediat o comunitate de peste o sută de membri, iar în următorii douăzeci de ani, s-au alăturat proiectelor noastre peste o mie de artiști și profesioniști din industriile creative. S-au creat și produs sute de evenimente și proiecte creative, majoritatea fiind finanțate de sponsori. Ulterior, am creat propriile companii și am început să colaborăm cu instituții partenere. Legăturile dintre membrii Creative Lines s-au păstrat, la fel și pasiunea lor pentru creativitate. Relațiile cu finanțatorii au devenit mai puternice și mai mature, bazate pe încredere reciprocă.

 

Avem valori comune atât cu creatorii cât și cu finanțatorii.

 

PUTEREA DE A

CONECTA

 

Creative Lines și-a început activitatea în 1996, ca o fundație culturală a cărei scop era să conecteze artiștii celor șapte arte. S-a creat imediat o comunitate de peste o sută de membri, iar în următorii douăzeci de ani, s-au alăturat proiectelor noastre peste o mie de artiști și profesioniști din industriile creative. S-au creat și produs sute de evenimente și proiecte creative, majoritatea fiind finanțate de sponsori. Ulterior, am creat propriile companii și am început să colaborăm cu instituții partenere. Legăturile dintre membrii Creative Lines s-au păstrat, la fel și pasiunea lor pentru creativitate. Relațiile cu finanțatorii au devenit mai puternice și mai mature, bazate pe încredere reciprocă.

 

Avem valori comune atât cu creatorii cât și cu finanțatorii.

 

CAPACITATEA DE A SOLUȚIONA

 

Pentru că am înțeles atât dificultățile în a obține finanțare, cât și așteptările finanțatorilor, în 2022 am lansat platforma Creative Lines, cu scopul de conecta și soluționa. Am simplificat atât procesul pentru creatori și producători, cât si pentru sponsori, finanțatori și investitori.

 

Acum, platoforma Creative Line este accesibilă atât creatorilor, cât și finanțatorilor.

 

CAPACITATEA DE A

SOLUȚIONA

 

Pentru că am înțeles atât dificultățile în a obține finanțare, cât și așteptările finanțatorilor, în 2022 am lansat platforma Creative Lines, cu scopul de conecta și soluționa. Am simplificat atât procesul pentru creatori și producători, cât si pentru sponsori, finanțatori și investitori.

 

Acum, platoforma Creative Line este accesibilă atât creatorilor, cât și finanțatorilor.

Categorii de proiecte eligibile

FILM

Festival de film

Film lung metraj

Film metraj-mediu sau scurt metraj

Serial

EVENIMENTE

Festival de muzică

Concert sau turneu

Conferintă sau convenție

Serie de evenimente

ONLINE

Canal

Vlog

Podcast

Serie online